Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SzU85 | użytkownik

imię i nazwiskoSzymon Urban adresWrocław zarejestrowany30.06.2004 @12:57:09 ostatnio na stronie22.03.2017 @23:52:04

Project Environment Art Director @ Techland

Obecny projekt: TBA

Ukończone projekty:

Dying Light - Senior Level Artist
Dead Island - Lead Level Artist, Art Direction
Call of Juarez: Bound in Blood - Level Artist, Concept Artist

-----------------------------------------------------------
Poszukujesz kogoś, kto stworzy ilustracje do książki, na www, itp?
Kontakt: szymon[dot]szu[dot]urban[at]gmail[dot]com
-----------------------------------------------------------


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.simonurban.com
digarty31 komentarze354 posty na forum148

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DaRoZ    22.11.2007 @14:50:48
wow gratki ziomus
~yarosh    22.11.2007 @14:35:07
ale co ?
_______
trening czyni mistrza ale nie z każdego człowieka
~yougo    22.11.2007 @11:48:06
gratuluje dd i zapraszam do grupy fallout
~greenbox    22.11.2007 @10:34:37
gratulacje! pozdrawiam.
~coffeeman    22.11.2007 @08:38:58
Masz ogromny talent! Pozdrawiam!
+FIHU    22.11.2007 @07:49:52
wspaniałe prace, będę miał CIę na oku
_______
To co się dzieje, naprawdę nie istnieje
Zapraszam do czytania poezji http://wierszolandia.pl
~Shaggi    22.11.2007 @06:52:46
gratz XD należało sie :P
_______
!Zamarek    22.11.2007 @03:57:42
gratuluję, świetne rzeczy
~melixsa    19.11.2007 @11:48:22
"Forlorn World"- Napisz coś więcej o tym projekcie jak możesz !
_______
Żyć nie umierać, tylko grać !
~tmq    18.11.2007 @14:20:23
"Miałem za bardzo nie renderować no ale chyba widać co jest co :P"
jeśli to nie tajemnica powiedz tylko czym ty robisz tą texturę na jego ciele??
wiesz powiem ze nie zawsze mi sie to podoba ale tu trafiło we właściwe miejsce i czas :D
+Casiel    17.11.2007 @23:53:43
w zasadzie nic poza kolorem i mnogością oczu, ale jak wspomniałem, "rzuciło" mi się od razu imho dobre skojarzenie :c)
+Casiel    17.11.2007 @23:50:15
chciałem Ci coś pokazać. kopnęło mnie podobieństwo, ale żeby nie było, że cokolwiek brzydkiego sugeruję :c) słowo :c)
znasz? http://beloved-creature.deviantart.com/art/Spider-s-Hunt-64750332 i http://beloved-creature.deviantart.com/art/Spider-Cultist-40132997
!GrzegorzPrzybys    17.11.2007 @22:59:02
No to trzymam kciuki bo fajnie by było razem popracować.
!GrzegorzPrzybys    17.11.2007 @22:45:47
Jak tam z Techlandem? Wysłałeś coś do nich?
~zabkaXXL    17.11.2007 @17:49:05
a zatrzymam się u Ciebie :D
_______
~yarosh    16.11.2007 @10:20:34
_______
trening czyni mistrza ale nie z każdego człowieka
~yarosh    14.11.2007 @15:25:14
mam nadzieję że moge być w grupie mimo że nie tworzęna potrzeby gier
_______
trening czyni mistrza ale nie z każdego człowieka
~CYBEVHS    13.11.2007 @20:34:53
wiesz co ja pracuje tyle samo i daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko daleko mi do niego....hehehehe...a jeszcze jest młodszy....no ale tak jak powiedziałes że to kwestia dobrego menago....a ja takiego...nie mam ...pozatym to Polska ...:D...pozdr i najleprzego...:D
~CYBEVHS    13.11.2007 @15:44:24
Z prostego powodu......nikt przy zdrowych zmysłach nie potrafi tak rysować.......hehehee to mutant jakis jest....pewnie starzy do szczuli jak był mały bo stwierdzili że mają dośc pracy za miske ryżu...hehehehe
~yarosh    13.11.2007 @14:00:46
tylko bez konkretnego tematu ? bo tak zrozumiałem trochę za durzy rozrzut
a w ogóle jakieś kategorie są ustalone ? dobry pomysł tylko treba by określić kategorię i ae dwa słowa opisu noi może do 2 dni ograniczyć i 2 razy w tgodniu przeprowadzać ale to za czzęsto chyba

myślałem że jak speedart to pręędkość mi przyszła oddać wrażenie albo creature albo character hmm
_______
trening czyni mistrza ale nie z każdego człowieka
!GrzegorzPrzybys    13.11.2007 @13:21:00
wysłałem poprostu link do galerii na digu.
~EricDraven    12.11.2007 @21:16:27
a propos obliczen. falszywy wynik jest celowy. interesowalo mnie ile osob to zauwazy. jestes druga
_______
Ja tu nie jestem od tego zeby wam w odbyt wchodzic.
~EricDraven    12.11.2007 @21:14:37
miejsca polaczone pod duzym kątem powinny mieć ślady rdzawych zacieków lub samej rdzy. tam zazwyczaj sie woda zbiera . brakuje detalu tam gdzie loicznie rzecz biorąc powinien on byc. zapraszam do grupy game artowej jak jeszcze kogoś na digarcie znasz to też zaproś. trzeba sie łaczyć :P
_______
Ja tu nie jestem od tego zeby wam w odbyt wchodzic.
!GrzegorzPrzybys    11.11.2007 @23:25:41
Znaczy generalnie to to jest słuszna koncepcja tylko tak jakoś to wygładdzić bo na brzegach ta plama nie jest dynamicznymi pociągnięciami tylko ordynarnymi klapnięciami brusha z PS:P

A w Techu dopiero od poniedziałku robię więc póki co nic nie ma prawa istnieć
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt