Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SzU85 | użytkownik

imię i nazwiskoSzymon Urban adresWrocław zarejestrowany30.06.2004 @12:57:09 ostatnio na stronie22.03.2017 @23:52:04

Project Environment Art Director @ Techland

Obecny projekt: TBA

Ukończone projekty:

Dying Light - Senior Level Artist
Dead Island - Lead Level Artist, Art Direction
Call of Juarez: Bound in Blood - Level Artist, Concept Artist

-----------------------------------------------------------
Poszukujesz kogoś, kto stworzy ilustracje do książki, na www, itp?
Kontakt: szymon[dot]szu[dot]urban[at]gmail[dot]com
-----------------------------------------------------------


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.simonurban.com
digarty31 komentarze354 posty na forum148

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bananowski    01.10.2007 @17:53:03
dzięki wielki SzU :D
~jjxenon    20.09.2007 @16:33:53
YO ! . Za tydzień wystawiam mojego najnowszego fightera
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
!GrzegorzPrzybys    18.09.2007 @22:41:16
z twarzą to wiem - idzie do poprawki tylko ciągle nie mam czasu.
Do trawy nie używałem słynnego PSowego pędzla bo całośc robiona w Painterze:P
Pzdr.
~Magilla    18.09.2007 @22:38:53
pracka byla robiona ze zdjecia tzn kolory byly dobierane ze zdjecia reszte rysowalem.. od poczatku wszystko chalkiem ( kreda ) w painterze.. inne prace nie rysuje z zdjec dlatego kolory nie sa tak dopracowane i naturalne.. moj blad ze nie sa...trzeba nad tym popracowac.. Co do pracki to obrazek byl bardzo dlugo rysowany i na poczatku gdy mialem wielki zapal, nie znalem jeszcze paintera a tylko pare pedzli w programie.. Jesli chodzi o te cale battle to jakos nie mam nigdy czasu zeby to wszsytko sliedzic i akurat wtedy miec czas do rysowania.. Jak go znajde to sie przylacze.
Pozdrowka M
~Dino    22.08.2007 @22:43:12
hehe spoko, skrobnij jakieś autko kiedyś i powiadom mnie o tympozdro mistrzu
_______
Zapraszam do Inkubatora Kreatywności - http://www.orlisoft.pl
!GrzegorzPrzybys    20.08.2007 @20:53:19
Heh- wiesz tu polega kompromis - sylwetka ma być cała widoczna ( u mnie ścięty praktycznie tylko koniuszek odnóża ) ale zarazem można kombinować jakoś żeby to nie było takie zwykłe statyczne orto z drugiej strony

A gdzie żeś był daleko?
!GrzegorzPrzybys    20.08.2007 @00:59:57
Dzięki wielkie Szu. Z tą kompozycją to jest tak że wprowadziłem w bitwie zasadę że musi być ukazana cała sylwetka co z jednej strony zbliży te wszystkie prace do prawdziwego concept-artu ale z drugiej strony napewno utrudnia sprawe przy komponowaniu - co prawda jak to mówią złej baletnicy to i rabek spódnicy no ale Może zadzieźgniesz się i weźmiesz udział w CAB?
~jjxenon    18.08.2007 @13:15:56
Dzięki i też Pozdrawiam Miłośnika Lotnictwa i SF . No Wracam do mecha designu , więc może niedługo coś się pojawi
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~jjxenon    13.07.2007 @09:04:52
Dziękuję za komentarz Einhander 2 - prototyp . Ale nie Uważasz że się mylisz ? . Kokpit jest właśnie dobrze narysowany i skrzydła też . Przecież widać że skrzydła są pod kątem do dołu . Jakby był narysowany rzut od przodu tego pojazdu to by było widać doskonale . Byłem przez 15 lat modelarzem lotniczym więc Znam się na układach skrzydeł samolotów . A te wyglądają jak przy niektórych prawdziwych maszynach , które jeszcze latają w takim układzie skrzydeł . Więc raczej tak to ma wyglądać . Gdybym go Wycieniował to światłocień by uwzględnił trójwymiarowość i wtedy by to wyglądało . Pozdrawiam
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~kropencja    04.07.2007 @12:02:18
Spotkanie DIGART w Kielcach.
Sobota,14 lipca,g.10.00,miejsce: Plac Artystów.
Koniec : pewno jakaś knajpa i roztrząsanie problemów "ogólnofotograficznych",godziny nocne.
Zapraszam!
_______
zamorduj mnie dowcipem, który znam.
~bronek    20.06.2007 @20:30:43
no to ciesze sie, ze PEACE
tekst fakt byl po to zeby Cie zdenerwowac, bo Ty napisales tez cos co i mnie zenerwowalo (tez nie lubie glupich tekstow) ale tak to czasem bywa, ze sa krotkie spiecia. najwazniejsze, ze konflikt zgaszony zanim wybuchl na dobre
i masz racje, to pewnie przez to "zlo" w temacie --> czyli wypada, ze to wina Saise, ktory temat zakladal (zarcik of course )

Pozdro
~parti    17.06.2007 @23:38:17
żal patrzeć na to co ludzie zgłaszają na CABa, nie? http://www.digart.pl/praca/916633/i.html ten pobił wszystkich
_______
.
~parti    12.06.2007 @21:19:19
super concepty
_______
.
~MysteryofAlbesila    04.06.2007 @20:11:27
Dziękujemy za komentarz i zapraszamy do odwiedzenia galerii jak i strony naszego projektu http://www.albesila.bo.pl ponownie

Życzymy miłego dnia
~wojtas167    04.06.2007 @07:16:21
Dzięki za radę! Nie wiem jednak, czy mogę ją usunąć, bo przecież zgłosiłem się do bitwy..
Co do samej pracy: tak, wiem, nie jest najlepsza:D
Jeszcze raz dziękuję za słowa krytyki(szczególnie , że jesteś jedyną osobą, która na prawdę krytycznie ją oceniła!)
Pozdrawiam
!GrzegorzPrzybys    01.06.2007 @00:17:47
Hej men Jakbyś mógł zerknąć na rozmowę z Samborem u mnie na profilu. To wyjaśni trochę sprawe o którą pytasz na forum. Pzdr.
~muchywnosie    29.05.2007 @21:25:09
~muchywnosie    29.05.2007 @21:00:04
jaki motor
to rowery
pozdr
~Numur    29.05.2007 @20:57:17
~Killy    22.05.2007 @22:41:52
życzę powodzenia w branży

ps Fallout 2 też wywarł na mnie ogromny wpływ. Ta gra była dla mnie.. sam nie wiem jak to wyrazic. W każdym razie żadnej już tak nie przeżywałem i wiem że żadnej nie będę <Bethseda Softworks (jakoś tak) zeszmaci Fallouta 3 ( >

war... war never changes
_______
będzie ucisk ścisk i pisk
~titos2k    21.05.2007 @19:08:51
tak zrobimy
ale dopiero w momencie wątku z głosowaniem
_______
http://rysownik.com - PORTFOLIO // http://rysownik.com/blog/ - BLOG
~limner    15.05.2007 @18:41:03
stary ja nie mówie że wyrenderowałeć cały obrazczy coiś w tym stylu
z kąds musiałeś otrzynać takią konstrukcje albo render siatki a póznie mogłeś nanosić koory w paint`cie, ps`ie, ilustratorze czy cós
albo w sumie nie ma albobo ja bym tak zrobił

~CrazyIvan    14.05.2007 @19:58:54
wiem ze lipa... na szybko robiony byl... :[ komp tez do bani wiec malo szczegolow na statku jest... no a o tym tle i smisznym rozblyskiem to juz nie bede gadac...

thx i pzdr...
_______
..:: Brother on the run ::..
^Chelminski    09.05.2007 @20:49:32
to syndrom wrednego lenistwa
~runer    08.05.2007 @11:03:58
dzieki za konstruktywny koment. co do tekstur... wiem. z braku czasu to sie wzielo, bo i tak robilem to w robocie pomiedzy zleceniami.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt